حسین حمیدی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ حسین حمیدی
آرشیو وبلاگ
      فریاد‌ خاموش (باسابقه‌ترین وبلاگ با نام فریاد خاموش)
مرکز تماس ملی نویسنده: حسین حمیدی - ۱۳۸٧/۱٢/۱٩

مرکز تماس ملی آمریکا را ببینید: http://www.info.gov

در کشور ما هم دولت از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی برای یک مرکز تماس ملی کرده است و پروژه‌ای تحت عنوان سامد راه انداخته است. تفاوت نگاه تکنولوژی‌گرا در مقایسه با نگاه هدف‌گرا را از مقایسه‌ی کارکردی این دو می‌توان یافت. یکی مشکلات را از طریق ارائه‌ی اطلاعات حل می‌کند دیگری تمرکزش در ثبت درخواست‌ها، شکایات و انداختن در سیکل بی‌پایان اداری است.

 

  نظرات ()
مطالب اخیر رؤیای همیشه دانشجو ماندن یک کامنت عجیب در کرنل! تصویری از نرم‌افزارهای سازمانی به کار رفته در یک شرکت بین‌المللی سعی کنید غرق نشوید Chief Bug Officer حساسیت! بازگشت به دوره‌ی جوانی! نظرسنجی درباره‌ی کیفیت خدمات تعطیلات رسمی ایران در تقویم‌های بین‌المللی استاد خوب / استاد بد
کلمات کلیدی وبلاگ فناوری (٦٤) نکات و حکمت‌ها (٥۱) اجتماع (۳٥) کسب و کار (۳۳) تجربیات زندگی (٢۸) دعوت و معرفی (٢۳) دیگران (۱٩) الگوگیری و الگوسازی (۱٤) درس‌های پدر (۱۳) نقد و نظر (۱٢) لطیفه (۱٢) آموزش و تحصیلات (۱۱) دعا (۸) خاطرات (٧) شهر (٧) عکس (٦) خرافه‌ستیزی (٦) دوستان (٥) روضه (٥) شعر (۱) روایت (۱)
دوستان من بچه شیطون بیابان‌زده دغدغه‌هایم ریحان یادداشتها پرتال زیگور طراح قالب