حسین حمیدی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ حسین حمیدی
آرشیو وبلاگ
      فریاد‌ خاموش (باسابقه‌ترین وبلاگ با نام فریاد خاموش)
نظرسنجی درباره‌ی کیفیت خدمات نویسنده: حسین حمیدی - ۱۳٩٥/۱٠/۱٦

نمی‌دانم آیا در فرانسه قانونی شرکت‌ها و سازمان‌ها را ملزم به ارزیابی کیفیت خدمات‌شان می‌کند یا به طور طبیعی خودشان به این نتیجه رسیده‌اند.

تقریباً بعد از هر تعاملی یا سرویسی یک ایمیل می‌زنند و تقاضا می‌کنند در نظرسنجی شرکت کنید. می‌خواهد سوار شدن به تاکسی باشد، سوار شدن به هواپیما باشد، تماس با بانک باشد، شرکت در دوره‌ی آموزشی باشد یا ...

چه قدر این رفتار پسندیده است.

  نظرات ()
مطالب اخیر ماهی «سامون» نه «سالمون»! انتخابات، همه‌ی هم و غم ترجمه‌ی observance در کنار holiday issue، پیامد؟ رؤیای همیشه دانشجو ماندن یک کامنت عجیب در کرنل! تصویری از نرم‌افزارهای سازمانی به کار رفته در یک شرکت بین‌المللی سعی کنید غرق نشوید Chief Bug Officer حساسیت!
کلمات کلیدی وبلاگ فناوری (٦٥) نکات و حکمت‌ها (٥٢) اجتماع (۳٥) کسب و کار (۳۳) تجربیات زندگی (٢۸) دعوت و معرفی (٢٦) دیگران (۱٩) الگوگیری و الگوسازی (۱٤) نقد و نظر (۱۳) درس‌های پدر (۱۳) لطیفه (۱٢) آموزش و تحصیلات (۱۱) دعا (۸) خاطرات (٧) شهر (٧) عکس (٦) خرافه‌ستیزی (٦) دوستان (٥) روضه (٥) شعر (۱) روایت (۱)
دوستان من بچه شیطون بیابان‌زده دغدغه‌هایم ریحان یادداشتها پرتال زیگور طراح قالب